Den Digitale Hotline

Hjælp til digital selvbetjening

Har du brug for hjælp når du benytter de digitale selvbetjeningsløsninger?

Så kan du kontakte Den Digitale Hotline på tlf. 7020 0000
Her sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen over telefonen.

Den Digitale Hotline har åbent:

Man - tor:    09.00 - 21.00
Fredag:       09.00 - 17.00
Søndag:     17.00 - 21.00

Hvad kan hotlinen hjælpe med

Hotlinen giver vejledning i forbindelse med de digitale selvbetjeningsløsninger kommunerne stiller til rådighed. Og de kan f.eks. også hjælpe dig, hvis du ikke kan logge på selvbetjeningsløsningerne med dit NemID eller hvis du har problemer med at oprette en digital postkasse. 
Hotlinen er bemandet med borgerservicemedarbejdere fra en af kommunerne i Region Midt.

Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.